2006-12-28

Főcímek - Eredményes Apróhirdetés Titkai (7)

Főcímek - Eredményes Apróhirdetés Titkai (7)



Hogyan lehet még hatékonyabb a FIGYELEM-MEGRAGADÓ főcím?

Előző hírlevelünkből megtudhatta, hogy mikét érdemes megfogalmazni egy eredményes apróhirdetést: http://www.eredmenyes-aprohirdetes.blogspot.com

És megígértük, hogy ebből a számunkból megtudhatja hogyan írhat még eredményesebb figyelem-megragadó főcímet!

Itt most nem szeretnék példákat mutatni arra, hogy mennyire képtelen apróhirdetésekkel lehet találkozni az interneten, mivel mi nem a hibákra, hanem a megoldásokra fókuszálunk!

Kevesebb mint egy másodperc alatt eldől, hogy végigolvassák-e a hirdetését vagy csak egy egész oldalt végigfutva az Ön hirdetését is olvasatlanul átugorják.

A figyelem megragadó apróhirdetési főcím hét fajtája:

1. Utasító főcím

2. Kérdező főcím

3. Hogyan főcím

4. Hír főcím

5. Oka főcím

6. Ajánlólevél főcím

7. *** (A cikk végén megtudhatja, hogy mi a hetedik eredményes főcím!) :-)

Példák:

1. Utasító főcím:

Ne keres tovább, itt megtalálod a legpraktikusabb ajándékot, aminek majdnem mindenki örül!

2. Kérdező főcím:

Ki nem akarna a legjobb áron alkatrészt kapni. Garantált minőség!

3. Hogyan főcím:

Hogyan kaphat kétszer annyi látogatót a weboldalára, további költségek nélkül?

4. Hír főcím:

Kutatók felfedezték az eredményes apróhirdetés bizonyítottan működő módszerét!

5. Oka főcím:

Nagy árengedményünk oka: új, nagyobb üzletbe költözünk, és nem szeretnénk magunkkal vinni a jelentős raktárkészletet, mivel a szállítási költségek megdrágítanák az árakat ...

6. Ajánlólevél főcím:

Kipróbált méregtelenítő módszerrel (Sejtszintű Méregtelenítés) sikerült megszabadulnom a mérgek kellemetlen hatásoktól. http://www.tisztatest.hu

7. *** (A cikk alján kiderül, hogy mi a hetedik sikeres főcím!) :-)

Mind a 7 módszer együtt! :-)

(Ez túl sok egy főcímben, de, ezen keresztül láthatja, hogy miként lehet egy szolgáltatásra több féle főcímet megírni, hogy teszteléssel meg lehessen találni a legeredményesebbet.

Ne próbálkozzon tovább az eredménytelen apróhirdetéssel, miért pazarolná az idejét tovább, ha már ismert hogyan lehetséges eredményesen hirdetni, mivel már rájöttek a marketing szakemberek, hogy mi az ok annak, hogy csak néhányan mondhatják le, hogy, amióta az aproingyen.hu eredményes apróhirdetés hírlevelét olvasom, azóta sokkal többen olvassák a hirdetéseimet, de ezt Ön is megtudhatja ...)

Fogalmazzon meg különféle főcímeket és próbálja ki, hogy melyik hozza a legjobb eredményt Önnek!

Ne feledj, hogy az apróhirdetési főcím csak a második legfontosabb tényező ahhoz, hogy végigolvassák a hirdetését! A legfontosabb tényező az, hogy a hirdetés első és utolsó 3?5 szavában kiemelve adja meg a hirdetett dolgot vagy szolgáltatást! Miért? Mert a hirdetéseket olvasgatók meghatározott dolgokat keresnek, és ha nem akad meg a szemük meg a hirdetési elején vagy végén a kiemelt kulcsszavakon (például: mercedes 600 felújított alkatrész), akkor már nem lesz lehetősége egy eredményes főcímmel elindítani a végigolvasás folyamatán!

(Ebből a hírlevélből (ingyenes oktató anyagból) megtudhatta hogyan érdemes megfogalmazni az eredményes apróhirdetési főcímet. Következő számunkból kiderül, hogy lehetséges teszteléssel megtalálni az Ön számára legeredményesebb apróhirdetést!)

Adja fel a hirdetést most! Apróhirdetés feladás: www.aproingyen.hu

További eredményes apróhirdetést kívánunk!

Az AproIngyen. hu Csoport Szerkesztői

U.i.:

Ezrek használják rendszeresen az AproIngyen.hu Csoport (007apro.hu, stb.) ingyenes szolgáltatásait. Szeretnénk még több visszajelzést kapni elégedett ügyfeleinktől. Kérjük, írja meg nekünk, hogy milyen eredményeket, sikereket ért el velünk. Előre is köszönjük a segítségét!

További Hirdetési Oldalak

Hirdetési Oldalak .Net --> hirdetési oldalak