2007-01-09

Tesztelés - Eredményes Apróhirdetés Titkai (8)

Tesztelés - Eredményes Apróhirdetés Titkai (8)



Ebből a számunkból kiderül, hogy lehetséges teszteléssel megtalálni az Ön számára legeredményesebb apróhirdetést!

Azok, akik csak egyszer adnak fel egy apróhirdetést (de, akár 10 különböző helyre is) és nem érnek el túl eredményt könnyen okolhatják az apróhirdetési oldalak, hogy azok haszontalanok.

Sokkal könnyebb valaki mást okolni az eredménytelenségért, mint szembenézni azzal, hogy "nem jól fogalmaztam meg a hirdetést". Akik viszont rendszeresen adnak fel online apróhirdetéseket, azoknak érdemes megtudni, hogy mely apróhirdetések a legeredményesebbek!

(Persze más oka is lehet annak, hogy egy feladott apróhirdetés nem hoz eredményt, például az, hogy alig látogatják azt apróhirdetési oldal, ahol egy bonyolult regisztrációs és hirdetés-aktiválási procedúra után sikerült feladni a hirdetést. Szerencsére az AproIngyen. hu Csoportba tartozó oldalkon nem ilyenek, amit az elindulás óta növekvő látogatottsági statisztikáink is bizonyítanak.)

Ha Ön bevált hirdetésmegfogalmazási módszereket ismerve

( http://www.eredmenyes-apróhirdetes.blogspot.com ) fogalmazta meg a hirdetését, akkor megnövelt eséllyel fognak jelentkezni a hirdetésére. Ahhoz viszont, hogy megtalálja, hogy mi a legjobb megfogalmazás, érdemes többféle hirdetést is letesztelni! Hogyan?

1. Írjon meg több hirdetés szöveget, de csak kismértékben különbözzenek, főleg a hirdetés első sorában.

2. Készítsen több emailcímet (ha az érdeklődéseket főleg emailben fogadja). Ezeket az emailcímeket csak egy bizonyos hirdetéshez használja, és számozza be, például igy audielaso10@emailszolgaltato.hu, audielado11@emailszolgaltato.hu (Ha már nem használja ezt a címet, akkor ne felejtse le majd megszüntetni.)

3. Adjon fel különböző hirdetéseket egyidőben, és lehetőleg a leghosszabb megjelenési idővel.

4. Legalább 6 héten keresztül figyelje meg, hogy melyik hirdetés hozza a legjobb eredményt. Amelyik címére több érdeklődő érkezik, az jó jel, bár ha sok (komolytalan) érdeklődő közül alig vásárolnak, akkor nem annyira. Az a jó hirdetés, ami a több komoly érdeklődőt hoz, ami eredményre vezet

5. Az eredményes apróhirdetést változtatás nélkül adja fel újra, és jegyezze fel a valahova, ahol később is megtalálja!

Ön lehet, hogy azt gondolja majd, hogy "azért lett sikeres ez a hirdetésem, mert azt írtam az első sorába, hogy AUDI ELADÓ, PIACI ÁR ALATT SÜRGŐSEN." De valójában Ön nem tudja, hogy a hirdetés mely mondata késztette az érdeklődőt a jelentkezésre.

6. Változtasson meg valami nem nagy részt a hirdetésben (az első sorba írt kulcsszavakat), mondjuk így: ELADÓ AUDI 4, PIACI ÁR ALATT SÜRGŐSEN.

7. Adja fel a megváltoztatott hirdetést, stb.

8. És így tovább, újra a 4. ponttól.

Tudom, hogy ez egy így kissé hosszadalmasnak tűnik, de ha egyszer rátalál néhány kiemelkedően sikeres megfogalmazásra, akkor azzal komoly eredményeket érhet el!

(Ebből a számból megismerhette, hogy miként lehet teszteléssel rátalálni az Önnek legelőnyösebb hirdetés megfogalmazásra. A következő számunkban megtudhatja, hogy lehetséges... DE EZ MÉG TITOK!

De ne feledje, hogy a tesztelés csak a már bevált apróhirdetési módszereket ismerve és alkalmazva hoz majd eredményt:

http://www.eredmenyes-apróhirdetes.blogspot.com

Eredményes Apróhirdetést Kívánunk 2007-ben is!

ApróHirdetés feladás: www.AproIngyen.hu A feladott hirdetése több apróhirdetési oldalon is megjelenik, például itt: www.007apro.hu

AproIngyen Csoport Szerkesztők

További Hirdetési Oldalak

Hirdetési Oldalak .Net --> hirdetési oldalak